Nekad Lilleman0 | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,953
Reaction score
258
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad är ditt discord namn? Lilleman0

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kurt alibaba och är 17 år gammal och kommer från gbg och han bor jätte nära inet vilket är hans favorit butik och han går in ditt varje dag efter skolan och kolla på sin dröm dator som han har velat ha i flera år men hans familj har tyvärr inte råd och han delar ett xbox med sin store bror men han använder det nästan hela tiden han gillar även att gymma och kolla på bilar speciellt bmw och längtar tills han ska få sin första bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög rp nivå samt seriösa scenarion och roliga för motståndaren också och kommer vara med att utveckla serverns rp och kommer göra en skillnad på servern positivt och vill utvceckla min rp igenom att skaffa ett riktigt jobb ist för post-nord vilket börjar bli tråkigt och kommer vara aktiv på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte alltid vinna ett senario man kan förlora och det gör inget om man förlorar för man kan göra det roligt för båda partnerna tex om du ska göra ett rån så måste man inte ta sin abuse bil man kan göra flykten på ett roligare sätt och om man blir tagen så kan man ge upp istället för att skjuta poliserna och man kan göra så man blir tagen och då kan man göra ett fritagnings scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM man kör på någon med sitt fordon, fearrp du värnar inte om ditt liv och du skiter i om nån riktar en pistol mot dig, Meta man snackar i dc med nån och de säger tex kom till piren eller nått liknande, C logg du quitar spelet om du blir tex tagen av polisen eller du är nära på att dö

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka