Nekad Lilleman0 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,953
Reaction score
258
Ditt discord namn: Lilleman0

Ditt Hex-ID: steam:110000133e7d19f

Vad för typ av beslut gäller det? P ban, indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Hapyx, Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet inte då jag blir pc checkad och har ej fusk eller liknande men jag hade bloodfx i mina fivem filer som man ska kunna få ha för puremode blockar det, Jag hade inte en bypasser eller liknande samt ni kan kolla mina klipps och det är nve jag kör med.

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslut är felaktigt för det ända jag har på datorn är bloodfx vilket inte gör någon skillnad i mitt spel då puremode blockar allt sånt som ej är tillåtet. Jag har aldrig använt mig av nån sorts av puremode bypasser och tycker då det är orimligt att bli bannad för något som ej funkar på unvie. Det är samma sak som att folk har 100k or die grafiker på nordix tex men dom försvinner när man går in på unive av puremode

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Klipps när jag skjuter och det ej är nån blood fx kan tillåta er att gå igenom hela min medal om det nu behövs.
Kan även visa ingame då jag har kvar allt och som sagt det funkar ej på unive för jag ej har bypassat puremode!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vill endast att 320 tar denna och ej dem som var med på detta beslut, tack

Vet ej heller inte varför hedgehog skriver fusk nu när det var nån blood sak

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka