Inaktuell Lilleman | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SweTrucker/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias

Vad är ditt discord namn? Lilleman#2021

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara en man på 28 år som precis har flyttat in i staden och försöker leta nya vänner men även försöka fixa jobb i Räddningstjänsten. Han ska vara en glad och positiv person som försöker hålla sig utanför problem och fokusera på sitt liv och sitt jobb. Han är även en person som gillar att dra ut och fiska på havet.

Varför ska just du bli whitelistad? Hade varit skit kul att få WL på denna servern då jag har hört mycket bra saker om servern och vill verkligen vara med i ett sånt skönt gäng. Letat efter en bra svensk server ett bra tag men inte direkt hittat någon bra, så jag gick med i en engelsk server. Men nu känner jag att det blivit för mycket engelska i livet så vill snacka mer svenska. Jag har även rpat i ca 4 år sammanlagt så jag har ganska mycket i mig som jag kan ta med över till unive rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL för jag har mycket erfarenhet inom rp då jag har rpat i ca 4 år på massa olika servrar och i olika tjänster. Jag vill hjälpa er med mina erfarenheter att få servern att både bli bättre och växa.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på FiveM när jag sökte på (SWE)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna vara med och göra det till något som fler personer vill gå med i. Vill ha realistiskt roleplay men samtidigt ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en engelsk server med namnet San Andreas Department Rolepley.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka