Dubbelpost Lilldrillo | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilldrillo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fgtplzletmebet/

Vad är ditt namn i verkligheten? andreas andersson

Vad är ditt discord namn? Lilldrillo#9833

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär heter andy gavric, han är 21 år kommer från en svensk serbisk familj som bott i danmark och är ny i staden. Han skulle vilja komma med i ett kriminellt gäng. Han som person är rätt lugn men har ett het temprament när situtionen krävs som en typisk kriminell person.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en rätt lugn person bakom skärmen och jag tror jag kan komma med fler ideer i framtiden för att förbättra rpn på servern och jag tycker det är riktigt kul med rp och jag kommer försöka få fler att hålla bra rp på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelist på denna server för att det är den ända jag spelar på, så det kan kännas bra att veta att folk har tillit för mig och mitt rp

Hur hittade du Unive? jag började nyss på servern, kanske 2 veckor sedan. jag sökte på sweden i sökfältet på fivem och så letade jag efter en server med mycket folk så hittade jag denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha väldigt kul och skaffa en bra stämning. har rpat lite inom WoW så jag vet vad det innebär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka