Nekad Lilldrillo | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilldrillo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fgtplzletmebet/

Vad är ditt namn i verkligheten? andreas andersson

Vad är ditt discord namn? Lilldrillo#9833

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999

Berätta om din karaktär. tjena mitt namn är andy gavric. jag är 22 år och född och uppvuxen i sverige men mina föräldrar är ifrån serbien men flyttade hit efter kriget. jag som person är en tuff jävel som inte backar ur en fight. agerar först ställer frågorna efter. jag har väldigt mycket känslor och jag gör det jag gör för mina bröder. brukar behöva gå till kyrkan och be om förlåtelse när jag könner att det blivit för mycket, det bästa som finns är rushen man får när man kör ifrån plisen eller blir jagad av polisen eller gör något form av rån. favorit intressen är bilar antingen import eller amerikansk muskel bilar, exemple på bilar är dodge charger 1970 eller en nissan skyline r34, sen tycker jag om att träna på gymmet. jag är ny i staden och letar efter ett kriminellt gäng att glida med. jag har varit i dom kriminella kretsarna hela livet så tänker att jag fortsätter med det jag gör bäst. jag hade en flickvän en gång i tiden, fast hon blev mördad för folk var ute efter mig. kommer aldrig försöka sätta någon annan i fara pågrund av mig igen. drömmen är att bli gäng ledare och få hela kriminella familjen att bli fruktad av alla

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer uppföra mig bra kommer spela för att ha kul och inte för att bli rikast och tänka på mig. vill spela för att ha kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? jag tänkte testa spela gta rp så jag började med att ladda ner fivem och sökte på svenska servrar och den med mest folk var just denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa så roliga scenarion som möjligt, ha kul, bli bättre skaffa vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka