Nekad Lilldrillo | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilldrillo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fgtplzletmebet/

Vad är ditt namn i verkligheten? andreas andersson

Vad är ditt discord namn? Lilldrillo#9833

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999

Berätta om din karaktär. andy gavric kommer från en serbisk familj och har ett förflutet i den kriminella världen han är 21 år han tycker om snabba bilar och rushen man får när man blir jagad av polisen eller gör ett bankrån. han är en väldigt kall person som inte bryr sig om någon, förutom sin kriminella bröder. han favorit bil är audi r8 vilket han hoppas kunna köpa med försäljning av knark och bankrån.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med ett bra rp som folk kan sitta och skratta bakom skärmen och känna att dem mår bra för det är de vi gamers gör när vi spelar och det är kul då mår vi bra så jag kommer göra allt för att skapa så bra stämning och så rolig miljö som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? jag tänkte testa spela gta rp så jag började med att ladda ner fivem och sökte på svenska servrar och den med mest folk var just denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag tyvker det viktigaste är att man har kul och att man försöker skapa scenario som folk kommer tycka är kul och intressanta inte gå för saker som gynnar en själv typ pengar och bilar osv utan att alla ska ha en bra känsla på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka