Nekad Lilldrillo | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilldrillo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fgtplzletmebet/

Ditt Hex-ID: 11000010893ec3c

Vad är din discord tagg? Lilldrillo#9833

Vem var det som bannade dig? quirkz303

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte tänkte till, kunde skrivit i ooc för att hjälpa snubben.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som jag skrev över att jag var på torget och sa till en snubbe som frågade hur han fick på sin hatt att han skulle använda muskel f3, hört andra säga det så därför tänkte jag att jag kunde säga det. jag själv är relativt ny så jag kan själv inte allt i spelet och det är svårt i början tänkte bara hjälpa till

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej visst vill ni banna mig för det fine 1-2 timmar inte 5 dagar för jag skulle hjälpa en ny person

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången tänkte jag inte till det var kö till en bilfirma och en snubbe ville dra in till sin polare som var där inne men securitas sa att han var tvungen att vänta där ute för det var lång kö, jag sa till snubben att det fanns en bakdörr han kunde gå in igenom vilket var riktigt korkat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat sticka där ifrån och låtit securitas göra sin grej

Har du lärt dig någonting efter din ban? tänka till en extra gång. anledningen till att jag ville hjälpa personen var för att jag själv är relativt ny och jag tyvkte det var svårt med alla olika funktioner in-game

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka