Lill smurf
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Lillarne
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268875194/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: NU DU DIN SMURF
Vad är din discord tagg? Lillarne#1501
Vem var det som bannade dig? 3APELSINENIII tror jag har bild
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde att jag random slog ner en kompis men det var en annan som slog ner min kompis och då slog jag ner den personen som slog ner min kompis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi kom till torget och pratade med en person och vi är jag och min kompis.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att dom trodde att jag slog ner nån helt randonm
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjort det tydligare
Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså nej tyckte det var deras fel
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268875194/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: NU DU DIN SMURF
Vad är din discord tagg? Lillarne#1501
Vem var det som bannade dig? 3APELSINENIII tror jag har bild
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde att jag random slog ner en kompis men det var en annan som slog ner min kompis och då slog jag ner den personen som slog ner min kompis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi kom till torget och pratade med en person och vi är jag och min kompis.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att dom trodde att jag slog ner nån helt randonm
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjort det tydligare
Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså nej tyckte det var deras fel
Har du läst våra regler? Ja