Nekad Lill_unbox | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lill_unbox

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831096223/

Ditt Hex-ID: steam:110000133e7d19f

Vad är din discord tagg? lilleman0

Vem var det som bannade dig? d var anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av anticheat för att mina pengar dubblerades, Jag hade tvättat en stor summa pengar så sa min kompis till mig att göra det på ett visst sätt kommer inte ihåg exakt hur för det var så länge sen. Jag visste inte först att jag hade duepat men nu i efterhand så inser jag att jag har råkat duepa för jag trodde att det var en felaktig ban för att jag hade så mycket pengar på mig men nu i efterhand så förstår jag mitt misstag. Nu är jag extremt sugen på att börja rpa igen för att det har gått så länge och det blir snart jullov samt alla mina kompisar kör även unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar har gjort massa juvelrån under en väldigt lång tid och samlat ihop ca 22 miljoner svarta kontanter jag skulle åka och tvätta dem och min gamla kompis ber mig att göra det på ett speciellt sätt och han säger inte varför så dum som jag var så gjorde jag det och direkt när jag gjorde det så vart jag utskickad, Jag ångrar extremt mycket att jag litade på denna kompis, Men det var ändå mitt ansvar över att fråga vad jag gjorde och vad som skulle hända

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I början trodde jag det var en felaktig ban men sen fick jag reda på att det var inte en felaktig ban för jag hade duepat utav misstag igenom att mina gamla kompisar lurade mig, dom sa jag skulle lägga pengarna på ett visst sätt men förklarade aldrig varför och det var mitt fel att inte fråga varför. Jag erkänner mitt fel och står på mig det och förstår återgäderna och kommer vara mycket mer uppmärksam framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara gamla bans blir inte bannad ofta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter mina beslut men nu i efterhand när jag hör på hela händelsen så inser jag inte borde ha lyssnat på dem men jag gjorde ett för snabbt beslut som vart väldigt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lite på folk som jag inte känner till 100% och tänka efter själv vad konsekvenserna kan bli. Lärt mig extremt mycket efter denna ban då jag verkligen inte borde lite på folk som inte är mina vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ber verkligen om en sista chans är verkligen inte en person som blir bannad ofta eller håller på med dueping saknar att spela unive igen, gått flera månader nu och vill verkligen komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka