Accepterad Lill scooby1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lill scooby1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840969473/

Ditt Hex-ID: 1100001347e7901

Vad är din discord tagg? Lillscooby

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-02 232839.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var lite hets i ooc för att man blir nartuligt viss arg när en medlem i samma gäng ska hålla på och döda en hela tiden då gick toplocket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade mitt vapen uppe lite diskret vid en vägg (wall) för hade inget att göra gjorde jag det i typ 3 sekunder sen kommer ankan som alltid ska hålla på hela tiden och slår mig då slog jag han tillbacka och sedan tog han basseboll trä och dödade mig. Sedan Blev jag fruktan svärt arg och sa något fullt ord och då skrev han säg förlåt och böla osv. Jag blev arg för att det är just han hela tiden som håller på det har han gjort mycket lång period så blev man lite arg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är naturligt att bli arg under sådana situvationer och speciellt när det har på gått flera gånger i en lång period så jag tycker det är en felaktig ban för jag skrev typ två fulla ord typ 3 gånger som var cp. Det brukar han säga till mig när jag typ råkar hoppa från en trappa eller något ur den stilen. Och det är lördag idag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej faktisk aldrig tror jag om jag ska vara ärlig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat bara inte blivit arg och inte tänka på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte bli arg utan när folk är jobbiga går jag där ifrån och inte lägga stor energi ifall de dödar mig också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka