Accepterad Lill scooby | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lill scooby

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Lill scooby1

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Clas svensson och är dels uppvuxen på en bondgård med hela sin släkt på 90-talet. Han hjälpte mycket till på gården med bl.a att hjälpa sin morfar och sin lillkusin som heter Tyra med saker som fick gården att hålla sig till liv. Clas älskar djur så som kor och många andra djur som en svensk bondgård har. Gården låg i Skåne vid många fina vyer. Gården äger nu hans släkt alltså en av hans 1/3 barn som nu tagit över då Clas har fullt upp med annat och fick inte tid med bondgården utan då tog han dotter över som heter Magdalena och med sin familj och sambo Niklas. Clas valde att satsa på en utbildning på ett universitet där han pluggar till jurist och om han inte skulle kunna klara den utbildningen har Clas valt att satsa på bilmekaniker som låter som ett roligt yrke och det tror han att det hade passat honom. Han gillar dels också att träffa nya människor och gillar samt att umgås med sin familj aka släkt. Han står dom nära och har alltid gjort det dels för att det är viktigt med kärlek och han alltid har någon eller några att vända sig till om det är något som är fel. I skolan var han duktig och hans mamma var mycket stolt över honom. Hans mor hette Agda men dog tyvärr när Clas var i tonåren av en blodsjukdom som han aldrig har försåt var den innebär och vad det är. Han tog också student med bra betyg och sedan valde han att satsa på jurist ett av hans drömyrken. En av några av hans egenskaper är att han samarbetar bra i ett team och han är bra att läsa instruktioner och generellt bara att lyssna och därför han hade bra betyg i sin skolgång. Det var lite om Clas svensson sedan vet man aldrig vad som skall hända i hans framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att driva server framåt med rolig rpande och bidra med posetivitet och glädje.Jag vill även jobba på någon bilfirma så jag kan sälja snygga bilar till andra som köper .Det skulle varit roligt att bli medlem på servern och sen i framtiden kanske jag vill vara krimminell med kompisarna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte rpa för sin egen fördel i scenarion ex combat loga om det går dåligt för en i ett scenario och om du gör ett rån till ex och polisen vinner då vinner motpartent och man ska göra det kul för båda spelarna. och man ska inte vinna hela tiden

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem, det är rdm döda någon utan anledning, vdm använda ett fordon som ett vapen, powergaming är att man gör omänskliga saker som att köra upp från ett berg med en bil 90 grader uppåt typ.sedan suntförnuft är att du ska tänka på vad man gör i verkligheten ska du göra i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har spelat rp i typ 2 år även spelat här för ett år sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Man ska inte rpa för sin egen fördel i scenarion ex combat loga om det går dåligt för en i ett scenario och om du gör ett rån till ex och polisen vinner då vinner motpartent och man ska göra det kul för båda spelarna. och man ska inte vinna hela tiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka