- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198404052038/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper
Vad är ditt discord namn? Lill J#1913
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 1998
Berätta om din karaktär. min karaktär heter findus o han hade en tuff barndom där hans föräldrar drack mycket sprit hela tiden, jag behövde ta hand om mig själv och kämpa i skolan. Många mobbade han i skolan för att han har svårigheter att prata.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan rpa och har bra aktivitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög aktivitet. Bra RP
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid vinna i ett scenario o ibland kan man hjälpa andra att vinna och själv välja att förlora med flit för att det ska bli roligt för alla.
Hur hittade du Unive? streamers o folk ville att ja skulle spela här
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper
Vad är ditt discord namn? Lill J#1913
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 1998
Berätta om din karaktär. min karaktär heter findus o han hade en tuff barndom där hans föräldrar drack mycket sprit hela tiden, jag behövde ta hand om mig själv och kämpa i skolan. Många mobbade han i skolan för att han har svårigheter att prata.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan rpa och har bra aktivitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög aktivitet. Bra RP
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid vinna i ett scenario o ibland kan man hjälpa andra att vinna och själv välja att förlora med flit för att det ska bli roligt för alla.
Hur hittade du Unive? streamers o folk ville att ja skulle spela här