Nekad Lill J | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lill J

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198404052038/

Ditt Hex-ID: 11000011a73a446

Vad är din discord tagg? Lill J#1913

Vem var det som bannade dig? Kevve

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 22 timmar 45 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~kevve. Återstår: 2 dagar 22 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom ansåg att det inte var ett sunt rollspel vid en RP situation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Någon flög med en bil in på torgets parkeing, denna person RP:ade ingenting om krashen så blev att ingen RP:a på det. Personen klev ur bilen. Vid senare tillfälle satte jag mig i bilen, det kommer upp 2 andra personer som säger att det är deras bil men det gick runt på parkeringen. Tog bilen åkte iväg när dessa 2 kommer fram och säger att det är deras bil, vi åker iväg och dom följer efter. Motorn lägger av på en bro, jag börjar springa till fots. Dom hittar bilen och jag hoppar ner från den övre bron till den nedre och blir sedan avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite av både och tycker jag faktiskt. Eftersom denna bil inte ens borde varit körbar från första början.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig ha hoppat in i bilen som RP mässigt inte borde ens kunna gå att köra då personen som kom med den kom i hög hastighet och flög in och krash landade inne på parkerings området.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Det gjorde jag väldigt tidigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka