Inaktuell Lillöman | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillöman

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831096223/

Ditt Hex-ID: steam:110000133e7d19f

Vad är din discord tagg? Lilleman0

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: 20250115110447_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förstår till 100% att ludde bannade mig för det var ett extremt dumt ställa att skjuta på men han vi sköt mot hoppade bara ut och sköt när hans bil gick sönder och man märkte att han inte ville bli av med sitt vapen och han träffade 1 i bilen jag var med så jag gjorde ett hastigt beslut igenom att skjuta tillbaka och jag får ner han och vi kör fram till han och säger hoppa in i bilen, Han säger inte ens aj eller nått han säger är du dum i huvudet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi i Triad va nyss hos Whyos och sen så körde vi ut jag och 1 annan i hans GTR och så ser vi en röd rs6a som vi börjar följa efter för att snacka med han men han fortsätter att köra sen när hans bil dör så säger vi in i bilen vi riktar men han tar upp sitt vapen och börjar att skjuta oss och träffar han jag åker med sen så kör vi bort en bit och jag hoppar ut och skjuter 9 skott och får ner han och åker fram till han men även då så lyssnar han inte. Sen när han ställer sig upp så riktar han igen och då blir han påkörd av nån som inte ser han. Sen så åker jag därifrån för polisen kom och sket i han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% jag som gjorde fel jag borde bara kört ist för att skjuta tillbaka på han men jag gjorde för hastigt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Gammla bans blir inte alls ofta bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara köra istället för att hoppa ut svin dumt att göra det speciellt på det stället vi var

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Tänk igenom innan du gör saker och man måste inte alltid ge tillbaka vi kunde bara ha åkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår, Finns även klipp på allt detta om de behövs förtyda något eller om du bara vill se det, Tack

Ni kan ta bort denna eller sätt som inaktiv för jag e unbannad om några timmar, Tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka