Nekad liljeros7777 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liljeros7777

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Liljeros

Vad är ditt discord namn? liljeros77

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Liljeros Ålder 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Nyfiken, Ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är 27 år gammal har ett mycket stort intresse av bilar och och att arbeta för polisen Hugo har precis studerat klar polis utbildning och är redo för att ta sig an polis yrket. Påfritiden gillar Hugo att spela golf och vill vädligt gärna gå i sin pappasa fotspår. Hugo har botyt lite överalt i värden och gillar väldigt mycket att resa. Hugos dröm bil är en Tesla model x som har väldigt coola dörrar tycker han. Hugo är 1,90 lång och har storskolek 46 han gillar sitt liv väldigt mycke och har en del vänner här på survern t.ex. vinsent som Hugo varit vän med sen han var liten dom har alltid kul tsm och hittar alltid på nya saker dom har under en tid jobbatr på samma jobb och båda varit chef på en bil firma här i stan. Hugo är en rätt så best'ämd kille med bra riktmålk för frmtiden hugo vet vad som är rätt och vad som är fel han vill alltid göra de rätt för sig. Han har även en plan om att bli rik av att byta och sälja bilar privat vilket är en av hugos största intressen i livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer kunna bidra med roliga roll spel allt från olika rolga scenarion att rpa på ett bra sätt för att förstärka surverns rp. jag är en kille är mogern nog också för bra rp och tror jag kommer bidra mycket med servens rp förstärka det som folk gör bra och ge feedback för dom som kanske gör något fel, Jag är persoen som gärna vill att allt ska vara rätt och är ordning sam av mig så igen kille som de är kaaos runt om jag har rp på en del survrar bland annat på begrip under en vis tid men tyckte den blev tråkigare så valde att gå till något lite mer roligare med mer folk och bättre och roligare rp. Jag kommer kunna bidra med ordning och bra kemi bland alla på survern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder t.ex. att i ett scenario så ska polisen tillexmpel få vinna att man måste spela med för att göra de rätt för poliserna t.ex. om du är i en bill jakt och så combatloggar du så förstörs ju rp för poliserna och du vinner lixom. Eller t.ex. sitter du som gillsan i ett bank rån så gör du som han säger som om de vore på riktigt. Helt änkel att manspela för båda personern i ett scenario kan vinna det gör då att scenarot blir kul och det blir kul för alla och inte dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brytit mot en del regler förr i tiden då jag inte riktigt upfatta RP på samma sätt samtidigt som jag föröskte bli bättre. Jag har i vissa fal inte RP på¨rätt nivå vilkern jag senare förståt och lärt mig av. hur man inte ska gölra och hur man kan göra det anourlunda nästa gång. Av alla misstag jag har gjort har jag alltid lärt mig något nytt. Misstag behöver inte vara dåliga så länge man lär sig vad som är rätt och fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel jag har är bland annat combat loggin samt powergaming. Detta är något som du inte få göra eftersom det förstör hela helheten med RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snart 19 år gammal irl och har ett moget betende och vill gärna göra denna server ännu bätrtre samt ett högre rpande en många andra. Jag brinner för detta sepl ochj att RP

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Nekad!

Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka