Nekad Lilja99 | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilja99

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Lilja.

Vad är ditt discord namn? lilja#1069

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Momo Rakim, hen är 22 år och är väldigt intresserad av bilar och tycker det är coolt, han tycker specielt om bilar som låter. Momo är väldigt glad och omtänksam men har också dåligt tålamod, t.ex om service tar lång tid så kan han bli arg men visar inte det physisk.
Momo är från Albainen och hans barndom var väldigt tuff där hans mamma dog när Momo var 4 år, därför har pappan haft det tufft eftersom han behövde ta hand om 3 barn själv, han har också vart väldigt sjuk(cancer) och dog nydligen, nu är Momo 22 år och är ny in flyttad i staden och är byggare, Momo vill bli medborgare eftersom att han alltid har velat bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra genom hjälpa nya i staden, t.ex att säga vart de kan köpa mobil, bil eller vart de kan skaffa jobb. Jag ska också bidra med att göra serverns så rolig som möjligt, genom att göra det så verkligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du t.ex rånar en bank så kan du ta en långsammare bil för att göra det roligt för både mig och polis, alltså göra det roligare för båda perspektiv.

Hur hittade du Unive? Jag såg en streamer som körde och tyckte det såg roligt ut så testade och ångrar inte det, riktigt bra hemsida.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka