Nekad Lilja99 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilja99

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Lilja

Vad är ditt discord namn? lilja#1069

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Colin svensson och är född 2000(23år) och är född i Albanien, han är uppväxt med sin pappa eftersom att mamman dog när Colin var 3år, som person är han glad och omtänksam och bryr sig om andra, t.ex. ger en slant till de som behöver, han har alltid velat bli polis och det är det han är ute efter, dock måste man vara medborgare, Colin är bil intresserad och vill samla det.
Annars är han en helt vanlig som vill polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska rpa så bra som möjligt för då gör andra det också, jag ska också hjälpa ny inflyttande med att visa vad olika ställen ligger, t.ex. vart man skaffar jobb, mobil och sånt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv och inte bara tänka på andra, t.ex. om du rånar en bank eller butik så behöver du inte ta en snabbaste bilen du har utan du kan ta en långsammare bil så blir det roligt för både perspektiv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp, Rdm, Vdm, sunt förnuft, meta gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag spelar Unive dagligen men bestämde mig för att göra en ny karaktär så jag har mycket erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar Unive väldigt mycket och kommer försätta göra det framöver.

Nekad, Utveckla "Serverns regler" Du måste förklara vad dem olika reglerna betyder, Ansök igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka