Accepterad Lilja | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilja

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Lilja

Vad är ditt discord namn? Lilja

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zacke Svensson och är från Albanien. Zackes uppväxt har varit tuff där hans mamma dog när han endast var 6 år. Han har också 2 systrar och därför har pappan haft det tufft med barndomen.
När Zacke blev äldre bestämde han sig för att göra något vettigt med livet, han bestämde sig för att utbilda sig till polis, ett intresse han har haft ända sen liten. Han hade hört att Unive city har bra utbildningar. Tillslut bestämde han sig för att flytta dit men fick senare hör att man behövde medlemskap för att kunna utbilda sig.
På fritiden gillar Zacke att vara med vänner och bilar och som person är han väldigt glad och omtänksam och som sagt hoppas han att få utbilda sig till polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill att server ska utvecklas på bästa sätt och att alla ska bidra med bra rp, därför kommer jag hjälpa nya genom att t.ex visa vart man köper mat, köper telefon, vart man skaffar jobb eller där man köper bil, jag ska också använda /report om jag ser någon eller något som inte bidrar med bra rp. Jag ska också bidra med bra rp och sprida glädje på bästa sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska tänka på både perspektiv och inte bara dig själv i ett scenario, t.ex om jag rånar en bank så behöver jag inte ta snabbaste bilen i spelet , utan kanske ta en liten långsammare bil för att göra det roligare för både mig och polisen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM=Random death match, vilket innebär att du dödar någon utan någon anledning. VDM= Vehicle death match, vilket innebär att du dödar någon med ett fordon. Powergaming, vilket innebär att du använder dig av omänskliga krafter, tex om du krockar så kan du inte hoppa ut ur fordonet och gå som att inget har hänt. Metagaming, vilket innebär att du tar information utanför server och använder det i server.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut, jag har spelat Unive förut, jag har varit polis, kriminell, så jag har mycket efarenhet inom rollspel!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt, jag har spelat Unive förut men slutade för det hände lite saker i familjen vilket gjorde att var tvungen att fokusera mer på det, dock hade jag SKIT kul när jag väll spelade!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka