Accepterad lilgrabben# | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilgrabben#

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839444510

Vad är ditt namn i verkligheten? måns karlsson

Vad är ditt discord namn? lilgrabben#3277

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Göran nilssom är en brunhårig grabb på hela 21 år och är 2m lång. När Göran var ung hade hans familj väldigt svårt med pengar och sånt. I hans uppväxt hände något väldigt tragiskt, Hans lillasyster blev våldtagen och mördad i 15 års ålder och det tog hårt på Görans känslor. När Göran började gymnasiet blev han väldigt intresserad av att bli krimminel för att han kompisar då var groft krimminella. När Göran kom hem från skolan så stog en av hans bästa kompisar där och skulle berätta om en grej dom skulle råna en bank och få med sig cirka 100 miljoner och dom lyckades med rånet. efter att dom hade rånnat denna banken blev göran med desperat efter pengar,vapen och droger och han började sedan sälja vapen och droger till folk. Sedan en dag så skulle han bli rekryterad av bratvan en rysk mafia grupp som håller på med mycket mer än att bara sälja droger och vapen så som att bergera mord på folk med mera. och för att han skulle kunna vara med i bratvan behövde han gå igenom en rad olika tester för att se om man var redo för att gå med i bratvan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag ska kunna bidra med att sprida positiv glädje och kunna hjälpa till i de arbeten som det finns snålt med personal i och för de flesta jobben behövs just medlemskapen och jag tror att jag kommer kunna få ut mycket mer av mitt rp spelande genom ett bättre jobb och har möjlighet till bättre mer saker på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli så intresserad av unive är att jag tycker att det är en väldigt proffsigt gjord server som väldigt många spelar på jämfört med andra serverar i Sverige. Eftersom det finns så många som spelar på servern finns det även mycket personer inom falck, sjukvården etc som kan hjälpa till när man behöver och det är ett stort +för mig

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att kolla runt och fråga vänner vilken som va den populäraste och bästa servern de spelat på och tillslut så fall valet på just unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? som mål med mitt rollspelande har jag att jag ska kunna få jobb på de jobb som man gör lite mer tex sälja droger och hjälpa olika gäng med olika saker som dom behöver hjälp med. När jag fått de bästa jobbet som krimminel som jag själv gillar. ska jag sedan fortsätta försöka göra mer avanserade grejer som jag inte är så bra på för tillfället så jag kan utveklas på det. men utanför jobbet så ska jag försöka unna mig saker jag drömt om att ha i livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som mål på unive har jag att jag vill kunna jobba på de jobben som man har bästa lön eftersom man måste kunna försörja sig om man har en dyr villa eller annat. vill också vara igenkänd när jag är inne på servarna alltså få många kontakter och nya vänner på servern och även i discord

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar endast på unive då jag tycker det är helt klart den bästa servern jag någonsin spelat på så för mig finns det ingen anledning att spela på en annan server utan det är unive som gäller

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Senast ändrad:
Powergaming på "Vad har du som mål att uppnå på Unive?"?

Redigerad

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka