Nekad lilbulten | Medlem ansökning [duden] [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilbulten

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Ekbeck

Vad är ditt discord namn? junarmm

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rachtak Iball 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,hjälpsam,social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har haft en väldigt jobbig bakgrund då hans föräldrar dog i tidig ålder så då hamnade han lite på det dåliga spåret men nu har han årdnat till sig och har fått et stort intresse för bilar så han ska bli mekaniker och kunna jobba för att tjäna pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer kunna bidra med roliga och seriösa scenarion och en väldigt social RP där som kommer framställa många roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinna utan att man ska spela för att ha kul och inte bry sig för det skall inte finnas något vinna eller förlora allt går ut på att vara roligt och verklighetsbaserat

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men ändå nej för har blivit bannad en gång för VDM men jag åkte i fullfart och råkade köra på någon så det var inte med mening men jag begåde ändå regelbrottet så det var mitt fel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft det är att man ska tänka innan man gör saker och bara göra det ifall det bara hade händt IRL 2 RDM och det är att man inte får döda någon utan en andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, ha en fortsatt trevlig dag!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka