Accepterad lilbulten | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilbulten

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/arhebarhe/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? jodlare554

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-09 235104.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej minns inte men kan ha sagt n-ordet men ångrar det grovs isf asså det var nog väldigt nära 3 månader sedan och ångrar grovt att jag har gjort detta för kan kanske ha sagt ordet sedan lämnat för jag skämdes mycket tror det kan ha varit så men ångrar mig så grovt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. minns inte vet bara vadjag har blivit bannad för det var väldigt länge sedan men antar att jag sagt ordet sedan quitat så fattar till 100% vad jag har gjort för fel och ångrar det så mkt och lovar att får jag en till chans att spela på denna underbara server så kommer det aldrig hända igen utan vill spela på denna server då det är den bästa just nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej asså kan ha gjort det man kanske inte väldigt oklart för minns ej när detta hände eller vad jag gjore och eller varför jag gjorde det så väldigt svårt att veta varför jag gjorde det för det är en så himla dålig sak att göra och ångrar det så grovt när jag väll sitter här och skriver denna överklagan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare men aldrig permanent vad jag vet för spelade här för jätte jätte länge sedan och då har jag blivit temporärt bannad någon gång men vet ej för vad då det var flera år sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det är en lätt fråga för att jag skulle aldrig sagt det ordet ifall jag har gjort det och det blir inte bättre av att jag c-loggar direkt efter som jag antagerligen har gjort för att det blir bara mer regelbrott och blir inte bra i slutändan och det märker jag absolut nu och ångrar detta så ofanterligt mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra om saker som detta och följa reglerna så man kan få fortsätta spela och ha kul för vet hu kul det var i början på denna server spelade varje dag och hade så jäkla kul asså saknar dom tiderna och vill ha tillbaka den RPn därför jag skriver denna!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka