Nekad Lilbuddy | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lilbuddy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198946723411

Ditt Hex-ID: 11000013acc2653

Vad är din discord tagg? LilBuddy=)#6763

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 6dagar och 24 timar och nu har jag kvar 6 dagar och 6 timar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320s server Du har blivit avstängd för grov copbait SecretA Återstår 6 dagar 6 timmar 23 minuter Vill du överklaga din avstängning Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag stegrar framför polisen och åker snabbt iväg och gör det igen och för då lockade jag ju polisen och det får man inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle dra och köpa en cross och så hade jag inte råd med det så då komm en kille och sa jag betalar för det och sen äfter jag fick min cross så va ja ju glad för jag har ju villat ha en cross så jag åkte framför polisen och stegrade och körde där ifrån och så gårde jag det igen och sen så kom det en kille och slåg av mig från min cross och så han jag slå av han så tog jag crossen och drog där ifrån då gick min cross sönder då ringde jag meko då skulle dom komma men då blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gårde fel för jag körde framför polisen och stegrade och körde ifrån och så gårde jag det igen och man får ju inte locka polisen för att köra äfter mig så det var jag som gårde fell

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad inan då var det suntförnust då komm jag in och sen så skulle jag mötta min vän men han va inte där inne då så då skulle jag spåna en bil och det gick inte och äfter .det så såg jag en död kille då skulle jag söka igenom honom men jag täkte inte ta något då frågar en kille mig vrf söker du igenom han då sa jag att jag skulle bara titta va han hade då trode inte han mig han trode att jag tog nåt men det gårde inte jag och då gick jag där ifrån och då komm jag til ett gäng och dom sa varför söker du igenom marken då sa jag det är en glitch att mina händer satta fast och sen blev jag banad. då had jag lärt mig att inte söka igenom nån om man inte är kriminel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara kunna köra laglit och inte locka poilsen äfter mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte locka polisen äfter mig och förköka att köra lagllit

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka