Accepterad Lilbuddy | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilbuddy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198946723411

Ditt Hex-ID: 11000013acc2653

Vad är din discord tagg? LilBuddy=)#6763

Vem var det som bannade dig? det var Network19

Hur lång tid var din ban? jag blev banad i 2 dagar och 24 timar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står du Connection rejected by server Du har blivit avstängd för rdm Network19 Återstår: 2 dagar 2 timmar 44 minuter Vill du överklaga din avstängning Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det va jag och min vän och två till personer som vi inte kände och då började jag slå och bråka med dom två andera killarna då kom min vän och började det bli bråk mellan dom killarna och vi.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag komm in i spelt och då skulle jag spela med min vän och då skulle vi mötas vi torget och sen så skulle vi spåna en bil och åka runt men då fick jag anfall så då tryckte jag på f då komm jag i en bil som inte va min och han som ägde bilen börja siga att jag gå ut gåut och sen gårde jag det då kom han också ut och då kom hand vän och börjar slå mig och säger fulla ord till mig då slår jag till backa och då kommer min vän skydar och då börjar alla slås och bråka äfter det så blir jag rdm banna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag överreagerade och det kommer aldrig hända igen. För jag älskar verkligen RP och är väldigt seriös med den. Detta är första gången jag någonsin har skadat en person. Det har aldrig hänt innan

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det här är min första ban så jag har inte blivit bannad någon anna gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle anting puttat honom bara eller reporta honom. Och det vet jag till nästa gång så jag ska inte bråka och slå folk utan att respektera och var vänlig och va trevlig till andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag har lärt mig att intebråka med folk och slå till back om dom gör det. Ja det har jag verkligen gjort. kommer aldrig hända igen. Jag älskar verkligen den här servern och har fått massa nya kompisar på den. Detta är det enda spelet jag spelar och är väldigt aktiv. Alltid seriös med rp så alla får en bra upplevelse. Snälla unbanna mig så jag kan fortsätta njuta utav spelet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka