Accepterad Lilbuddy | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilbuddy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198946723411

Ditt Hex-ID: 11000013acc2653

Vad är din discord tagg? LilBuddy=)#6763

Vem var det som bannade dig? Retardens va det som banna mig

Hur lång tid var din ban? 6 dagar och 24 timar nu är det 6 dagar och 2 timar kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server Du har blivit avstängd för FearRp Retardens Son Återstår 6 dagar 2 timmar 23 minuter Vill du överklaga din avstängning Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde ifrån ett gäng som sikktade vapen mot mig och sa att jag skulle ge min bil till dom och då körrde jag där ifrån de tror jag va därför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och nåra vänner skulle till ett ställe som man hämtar i igrinser på ett ställe så man kundde göra något med det och äfter det komm det gäng då pratade vi med några dom va skysta och sa att här får alla ploka men då kom det ett gäng till och hottade min vän då gömde jag mig med äfter 7 6 minuter så bähövde jag dra och sen kom jag till baka och skulle gå in igen och åka dit igen då va det ett gäng till och dom hottade mig att ge din bil till åss och riktade vapen mot mig och då blev jag rädd och körde ifrån och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va lite fel av dom för om man blir rädd så åker man väl i bara väg eller så lysnar man på dom. men de va väl felaktig ban och rätt ban skulle jag siga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad inan då var det suntförnust då komm jag in och sen så skulle jag mötta min vän men han va inte där inne då så då skulle jag spåna en bil och det gick inte och äfter .det så såg jag en död kille då skulle jag söka igenom honom men jag täkte inte ta något då frågar en kille mig vrf söker du igenom han då sa jag att jag skule bara titta va han hade då trode inte han mig han trode att jag tog nåt men det gårde inte jag och då gick jag där ifrån och då komm jag til ett gäng och dom sa varför söker du igenom marken då sa jag det är en glitch at mina händer satta fast och sen blev jag banad. då had jag lärt mig att inte söka igenom nån om man inte är kriminel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kudde barat lysna på dom och ge dom billen som dom sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att förköka var mera rädd och lysnna på dom vad dom siger.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka