Accepterad Lilbro11 | Medlem ansökning [1DrTimE1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilbro11

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lafavela11, elr Manymen_47

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas kristensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skicklig, utvecklande, Ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Så min Karaktär heter Andreas Kristensson. Han är en snäll, ödmjuk kille med mycket mål, Andreas har alltid haft en bra relation med hans familj och han har haft många vänner hemhos sig osv. När Andreas var 12 år gammal fick hans pappa en sjukdom och det var bröstcancer, Andreas var rasande och visste inte vad han skulle göra. 24 september 2020 gick Andreas pappa bort. Det var så ledsamt för Andreas och han gick in i deppression då han träffade psykologer och mera långa samtal osv, Andreas har försökt släppa det och har typ gjort de då valde han och flytta och starta ett nytt liv i en annan stad då valde han gå till unive han har hört riktigt bra saker om den och hur den fungerar. Därför vill han flytta hit för folk me samma problem ska må bättre han vill hjälpa människor så dom också kan må bra och fö folk och inte hamna i depperession som Andreas gjorde, Målet är och hjälpa staden och utveckla den tillsammans som en familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt ödmjuk av mig och mogen jag som har erfarenhet vet hur de fungerar och jag vill försöka hjälpa folk så dom mår bra också jag kommer vara mogen av mig och se till att ingen mår dåligt elr något så ja kommer vara mogen och ödmjuk och inte sitta o lalla runt o förstöra rpandet mitt och andras

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara tänker på sig själv och andra också, vi säger du och din kollega jobbar på ett ställe och någon av er anses som veckans kollega, Då kanske du kan säga han jobbade bättre än mig typ att du låter andra också få cred och vinna så allt blir kul och alla får känna sig bra. Så rättare sagt tänka på andra och inte bara sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot en regeln

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Du dödar ngn utan anledning, vdm använder ditt fordon som ett vapen, Fear rp ngn riktar vapen och du msphe lyssna du får it springa elr ngt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive innan och vet hur de fungerar, tack

Senast ändrad:
Hej. Jag vill att du utvecklar frågan: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? / Tror det är lite fel stav ochså.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka