Nekad lilbossen1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilbossen1

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? baltarzar

Vad är ditt discord namn? lilbossen

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 1990

Berätta om din karaktär. jonte savo
Min karaktär heter jonte savo och kommer från orten och har haft en väldigt tuff bakgrund och har varit med om mycket. Han har ingen bra relation med sina föräldrar som heter Hassan khalil och alex lindberg. Han kom in i de kriminella livet tidigt och har varit med om många hemska skottlossningar Och blivit skjuten i magen 2 gånger. Han flyttade in i unive staden förra året. Han har ett sunkigt hus i grove street. Han gick med i flera olika gäng och jobbat på sunkiga jobb. Han fick sparken från sitt jobb Mekonomen och blev deprimerad och har nu kommit tillbaka till det kriminella livet och har varit inblandad i ett butiksrån på torget tidigare, nu får vi se vart hans resa tar han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidragit med en bra rp nivå och bidrar med bra scenarion då jag är väldigt bra på att rollspela och vet hur man gör scenarion som är roliga för båda parter då jag har många erfarenheter inom just det. oc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra scenarion som är roliga för båda parterna inte bara för att man själv ska ha det roligt i ett scenario och detta är viktigt för rp strukturen. vissa folk gör regelbrott bara för att vinna scenarion vilket är tråkigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna och jag förstår dom bra några exempel är powergaming spela för makt o pengar eller kör på berg med en m4 typ eller krocka o inte rpa på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jaa det har jag har rpat på unive innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka