Nekad lilbossen1 | Beslut Överklagan [Barbiee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilbossen1

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Ditt discord namn: lilbossen

Ditt Hex-ID: 1100001447d2953

Vad för typ av beslut gäller det? 7 dagar o en krimvarning

Vem/vilka tog beslutet? xbarbiee

Varför tror du själv att beslutet togs? jag vet inte då jag tycker inte det va fel

Hur är beslutet felaktigt? Varför jag tycker att beslutet är felaktigt är för att de första så var det en stor aktiv skottlossning där många var involverad i samt att killen jag sköt hade inte orange kläder på sig så det blev missförstånd och det kan ske IRL också som t.ex krig. För det andra så var det inga poliser där då xbarbie sa de i support. För det tredje så snackade jag med han som blev skjuten av mig och han sa själv att sånt kan ske i skottlossningar och att han vet att de inte är en stor grej då jag har rpat på servern över 2 år och när det har kommit till ett sånt här scenario så har det inte varit så stor grej av det. Samt han började rikta på mig innan jag sköt plus man hör att jag säger ska jag sjukta han till dom i yakuzza vilket dom svara jaaa på vilket bekräftade att han ej va med dom trodde jag men det blev missförstånd

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jZHiYZ9fv11NHvPpO?invite=cr-MSwwVlosNzAxNDI3Mjg

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka