Nekad LILBERNHARD | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LILBERNHARD

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275132108/

Ditt Hex-ID: SVAMPBOB hellcase.com

Vad är din discord tagg? Lilbernhard#5159

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: gorv rdm ~SecretM Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte vgarför jag blivit bannad för att jag tänkte rädda några andra som blev beskjutna av en grabb och sedan så slog jag ner honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid busshålsplatsen vid torget och och sedan så kom det en grabb som hoppade in i en AUDI och ägaren till bilen sa att han skulle hoppa ut och han gjorde inte det så bilägaren drog ut han ur bilen och sedan så började han skjuta folk så jag sprang fram till han och slog ner honom för att rädda andra och då blev jag bannad permanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban för att jag skulle rädda andras liv genom att slå ner gärningsmannen med pistol och jag gjorde det och blev sedan bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att man ska säga till personen i första hand och inte använda våld direkt men i det här fallet så kände jag att man inte kunde prata med en person som sköt folk med ett vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat springa undan och ringt till polismyndigheten men det han gjorde var inte rätt tyckte jag så jag slog ner han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer i första hand att ringa till dom som verkligen kan ta hand om händelsen(polismyndigheten) och om de inte svarar så ska man gömma sig och försöka gömma sig för att sedan hjälpa polisen med att säga hur gärningsmannen ser ut.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka