Nekad LILBERNHARD | Ban överklagan [ Liebermann ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LILBERNHARD

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275132108/

Ditt Hex-ID: SVAMPBOB hellcase.com

Vad är din discord tagg? Lilbernhard#5159

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: rdm ~SecretM Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför jag blivit bannad men det kan ha varit för att jag tänkte rädda några andra som blev beskjutna av en person och sedan så slog jag ner honom för att rädda de andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid busshållplatsen vid torget och och sedan så kom det en person som hoppade in i en AUDI och ägaren till bilen sa att han skulle hoppa ut och han gjorde inte det så bilägaren drog ut han ur bilen och sedan så började han som hoppat in i bilen tidigare att skjuta folk så jag sprang fram till han och slog ner honom för att rädda andra och då blev jag bannad permanent men egentligen så ville jag bara rädda andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och följde inte regel SUNT FÖRNUFT och jag tänker aldrig göra om detta för att jag vill kunna spela med mina kompisar och jag skulle egentligen vilja bli polis och det var då jag tänkte att jag kunde visa mina framfötter men jag blev bannad istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång innan för att jag hjälpte min kompis som blev misshandlad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ringa polisen och låta dem sköta jobbet men jag ville visa fraamfötterna för att jag verkligen skulle vilja bli polis men istället så blev jag bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig något av att göra olagliga saker och jag vill verkligen spela på denna server för att den är bra skapad och rolig att spel och jag kommer att behöva spela själv på lovet annars för att mina kompisar kommer att spela på denna server då.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka