Accepterad LILBERNHARD | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LILBERNHARD

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275132108/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SVAMPBOB hellcase.com

Vad är din discord tagg? Lilbernhard#5159

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: rdm ~Goggle. Återstår: 19 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt han som reportade mig såg det säkert ut som att jag slog ner han utan anledning men så var inte fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ringde mig på telefonen och sa att det var en person som höll på att slå ner han och han sa att jag skulle komma och hjälpa till för att han inte ville dö så jag tog min bil och körde dit och såg personen som hade fått tag i min kompis och han stod och sparkade på honom så jag sprang ut ur min bil för att hjälpa min kompis som blev misshandlad och jag slog även ner personen som slog min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en blandning mellan båda för att jag kanske inte skulle slagit ner honom och istället försökt att kommunicera med honom men min kompis höll på att bli misshandlad så jag gjorde det för att han inte skulle dö.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försökt att kommunicera med han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att kommunicera i första hand och verkligen försöka att inte ta till med våld och ta våld som sista sista utgången om en misshandel fortsätter.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka