Accepterad lil_lelo | Ban överklagan [Toxxic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil_lelo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: lil_lelo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lil_lelo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ahmad Abdull

Vad är din discord tagg? lil_lelo#8294

Vem var det som bannade dig? Chippisen / Chippis #0325

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: powergaming och FearRP ~Toxxic Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt i en bepansrad bil och kermit då rpade att han sköt sönder låset och sen så drog han ut mig ur bilen när han har dragit ut mig sätter jag en kula i hans panna för att han riktar inte vapen, när jag har min pistol framme för att jag hade det innan jag hoppade in i bilen, så när han drog ut mig ur bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i en bepansrad mercedes som är skotsäker och låst, han använder /me och skriver "Skjuter sönder låset", "Drar up dörren" och sen skriver han drar ut han ur bilen och använder sin f6 meny för att dra ut mig ur bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Just nu känns det som en felaktig ban för att jag hoppade support och då sa några andra staffs att det var f6 meny abuse. och att scenariot inte var giltigt, sen combat loggar han när mina kommpisar kommer för att loota honom, jag sköt honom för att han inte riktade pistol, jag vet att det kanske var fel och då förstår jag det för att jag var stressad och min tabbe kom upp automatiskt när jag blev ur dragen ur bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig extremt mycket från mina tidigare bans har spelat här några veckor nu, blev bannad mycket första veckorna, men nu har jag inte fått en varning eller blivit bannad på 2-3 månader tror jag för att jag har förbätrat min rp nivå extremt mycket. Jag försöker mitt bästa att inte göra de fel jag gjorde de gånger jag blev bannad och jag har försökt mitt bästa att bidra med så bra RP som helst med vårat nyupstartade gäng.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ha inte dödat honom, för att det var FairRP, men när en annan staff dömer det som ett ogiltigt scenario, så blir man lite fundersam. Men jag förstår att det var fel, men han vile inte vissa clipp när han CL. Men jag har lärt mig att inte sitta i en skottsäker bil när någon försöker att öppna den, då är det bättre att gå ur bilen med händerna uppe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att försöka att rpa bättre, så jag inte kommer att hamna i ett liknande scenario i framtiden, och då kommer jag ge mycket bättre rp under scenariot. Toxxic som ville kolla på överklagan sa att han ville att jag skulle länka klippet så här har du ;) https://medal.tv/clips/37948961/izQZy7YNqi4C

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka