Nekad Lil_gurr23 | Ban överklagan [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil_gurr23

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Lil_gurr23

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030482067/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lil_gurr23

Vad är din discord tagg? Gurka23#1005

Vem var det som bannade dig? billybrunsås

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft Powergaiming Fearrp Failrp uviker support ~BillyBrunsås

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte riktigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inte mycket alls. Jag och två kompisar vaskade guld, sen sprang vi tlillbaks till staden. då gick jag till arbetsförmedlingen och där dog min kompis för att han hoppade ut ur bilen i farten. jag kunde inte se hans kropp men då kom två killar och pekade på kroppen jag inte kunde se och sa: vad har5 hänt? då sa jag att jag inte kunde se kroppen och då sa de ok. sen sprang jag till bilfirman och där kom en polis van som en kille med kostym gick ut ur. då frågade jag om han var undercover och han sa att han va det. sen pratade jag och min kompis med honom om våra kläder. sen gick jag ut ur bilfirman då han med kostymen helt plötsligt börjar slå mig så att jag dör. då efter typ 10 sekunder står det att jag har blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker verkligen den var felaktig eftersom jag inte gjort något fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lyfte iväg en person på greenzone för att han slog min kompis, visste inte att det var fel att göra så men har aldrig gjort så igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vad jag gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej men jag skulle gärna vilja veta på ett tydligt sätt varför jag blev bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad! Jag har sett video när du kör som en galning och krockar och sen när du har en pistol riktad mot dig du bara springer iväg.!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka