Accepterad Lil Yasin | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Yasin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199412137749/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? ! ツ𝓣𝓸𝓻𝓹𝓮𝓭𝓮𝓷ツ#2008

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Jo min karaktär heter Ali Alrahim Shahhed. Han är född 1995-06-08. Så han är alltså 27 år gammal idag. Ali är född i Finland och har en bror som heter Hakkem Alrahim Shahhed. Han är 3 år yngre än mig. Jag och min bror var uppväxt i en liten by där det var aggressivt område i Finland. Man kunde inte lita på vem som helst för dom kunde vara kriminella. Jag och min bror Hakkem ville gå den andra banan. Vi ville bli poliser redan som små. Efter jag och min bror hade gått ut ur gymnasium så börja vi gå i en polishögskola. Efter några år blev vi poliser. Jag och min bror Hakkem kände att vi ville flytta från Stockholm och åka och bo i en stad som heter Unive. Så nu står vi här och försöker hitta en fin lägenhet som vi kan bo i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är ny till RP. Så jag söker en server att utveckla min RP på. Jag kanske har lite timmar men jag kan lova er att jag följer alla regler och kan alla regler inom Unive. Jag har RP ett litet tag nu och det känns som jag kan utveckla min RP mycket mer än vad jag kan göra just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda en person som kommer utveckla sin RP medans jag förbättrar min RP. En person som tycker om att RP som en bra polis. Kan jag de flästa PL lagarna som man behöver för att komma in på en RP server som en polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska RP för makt och pengar. Båda ska ha lika roligt för båda personerna. Även om jag förlorar ska båda vi ha lika roligt även fast om man förlorar eller vinner ett scenario

Hur hittade du Unive? Twitch, Youtube och Tiktok

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka