Nekad lil Winston | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil Winston

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286246443/

Vad är ditt namn i verkligheten? winston

Vad är ditt discord namn? winston_ma#2222

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Frank och är en kille på 25 år som älskar att åka mc och va med vänner och även ta en öl då och då han har ingen barn och ingen fru som liten va han ganska stökig i skolan och gick inte klart 9 istället så började han jobba på vianor där han lärde sig att ta hand om bilar och kunder han e en driven och framot tänktade person som älskar att få vänner och leva livet men de hans så klart hans stora intresse är c och mc kulturen och åka motorcykel hoppas det var en ganska kort men ändå bra förklaring på min karaktär

Varför ska just du bli whitelistad? jag har varit whitelistad förut och jag bidrar med bra rp och bra scenario för både mig och mina motspelare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? de är för att denna server e den ända som jag har spelat på som är tillräckligt seriös för min rp nivå plus alla mina vänner spelar här och de är roligt att spela med dom

Hur hittade du Unive? de va för välfigt länge sen när jag började med fivem och jag tog den som va högst upp på server list

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få en så realistisk känsla som möjligt och ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara här

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka