Accepterad lil Winston | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil Winston

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286246443/

Vad är ditt namn i verkligheten? winston

Vad är ditt discord namn? winston_ma#2222

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Anderson och är 30 år gammal. Frank Anderson hade en bra uppväxt där han hade mycket vänner och snälla föräldrar som bidrog med mat och kläder och ett tak över huvudet. Frank har aldrig varit en super känslig person även fast att han har gjort en operation. Under Franks uppväxt så var det någon gång som hans pappa och han var ute och köpte mat på en mat affär och när de gick ut ur butiken så var det en massa personer som stod i en hög runt en bil. Frank tyckte att den bilen var super cool och det var då som han viste att han älskade bilar. Frank största dröm är att ha en kollektion av bilar med massor av dyra bilar och då när kom till staden för första gången så såg han en massa bilar som han tyckte var super nice men det var då han insåg att han behövde vara en medborgare för att kunna skaffa sig en sån bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en person som kommer att bidra med roliga scenario både för mig och mina motspelare jag strävar alltid efter den så hög rp som möjligt för att uppnå en så rolig nivå för alla runt omkring mig. Och just därför borde jag bli medlem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de är för att denna server e den ända som jag har spelat på som är tillräckligt seriös för min rp nivå plus alla mina vänner spelar här och de är roligt att spela med dom

Hur hittade du Unive? de va för välfigt länge sen när jag började med fivem och jag tog den som va högst upp på server list och då så kom jag in på en server som jag tycket värkade som en riktigt bra server att börja med och nu har jag ändå spelat har i över ett år

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ha kul och kunna med sina motspelare skapa scenarion som du altid har strävat efter

Vad har du som mål att uppnå på Unive? träffa mina gammla vänner och träffa nya folk och ha en rolig tid på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara här och kommer att forsäta göra de även om jag inte skulle få whitelist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka