Nekad lil Winston | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil Winston

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Winston

Hur gammal är du? 03

Hur många timmar har du på Fivem? 2000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill blir chef för att jag har en extremt bra rp ide och jag har väntat så länge på att jobbet ska komma till servern och jag kommer att se till så att de blir mer rp på de stället att man börjar anmända parkeringar mer istället för att bara ställa bilen på trotoar kanten och jag kommer även va väldigt noga med vilka jag tar in i jobbet för att hålla en så rolig och bra rp som mölgjit
och jag gillar även att hålla kolla i stan och jag e bra på de

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som qpark på andra servrar men på denna server så har jag aldrig jobbar som de men jag är väldigt driven och för mig spelar pengar och makt ingen roll till exempel när jag jobbade som multiblade gick jag upp klockan 7 på morgonen för att letade nyhter i ett spel och jobbet va inte en whitelistat in game jag jobbade där väldigt länge

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Frans han är en gammal reporter/journalist som jobbade som multibladet för i tiden han började längst ner och klätrade ända upp till chef han e 22 år gammal och e en väldigt driven och positiv person som älskar att jobba och cykla han älskar även bilar han e uppvuxen på landsbygden gick även estet på gymnasiet och innehåller både b och a körkort

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer spänder mass tid på detta jobb men om man ska va väldgit spesefik så

måndag 14:00 till 00:00+ på kvällen
tisdag 13:00 till 00:00+ på kvällen
onsdag 14:00 till 00:00+ på kvällen
torsdag 14:00 till 00:00+ på kvällen
fredag 12:00 till 00:00+ på kvällen
lördag 12:00 till 00:00+ på kvällen
söndag 10:00 till 00:00+ på kvällen

så klar finns de ju vista dagar då man vill va med vänner och sånt men svar på er fråga ja! jag kommer va akrtiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? så klar kommer jag forsäta att spela på servern om jag inte blir chef så kommer jag att önska till jobbet och försöka att klätra mig upp och om inte de gör då är de bara att söka nytt jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ett kort och ängelt svar NEJ!

Har du läst våra Regler? svar yes jag har läst era regler väldigt nogrant ;)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka