Nekad Lil Tjay | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Tjay

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dulguunbayar20050602/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? *Jisoo*#8261

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som har haft ett bra uppväxt, men hans vänner håller på med droger och kriminalitet. Hans föräldrar köpte allt han ville ha till han men hans föräldrar var inte så rika. Dem jobbade dag och natt för att han ska kunna leva ett lyxigt liv som alla sina vänner. Men alla hans vänner håller på med kriminalitet så han har typ ingen val och han börjar testa olika saker vid 13 års åldern. Han testar några droger och göra lite kriminella saker. Vid 16 års ålder så slutar han med allt kriminellt han håller på med och bestämmer sig för att leva ett lagligt liv och skaffa jobb och ta hand om föräldrarna. Men tyvärr så får han reda på att hans föräldrar har skulder på flera miljarder kronor till några kriminella gäng. Så han måste tjäna mycket pengar under kort tid, så han kontaktar sina vänner för att fråga om jobb som han kan tjäna mycket pengar på. Han börjar med att sälja knark osv. Han börjar själv hämta in knark från andra länder och han börjar tjäna miljoner kronor. Han var skit nära att ha råd att betala skulderna för sina föräldrar när en dag han får samtal från sjukhuset och polisen att hans föräldrar har blivit brutalt mördade medans han var ute och jobbade. Han visste direkt vem det var som hade dödat hans föräldrar och gick efter dem och mörda dem som döda hans föräldrar. Det har gått 5 år efter det och nu är han 21 år. Hans mål i livet är att bara njuta av livet, vara rik göra allt man vill. Han gillar att hålla på med kriminaliteten för att han har inget och förlora och för att han tycker att det är ett spännande livsstil.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer hjälpa folk att komma igång och erbjuda folk om jobb och minska rdm och folk som trollar runt genom att ha mer makt än dem som rdmar och lallar runt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar att spela på den här servern och nu när det är Corona och jullov så kommer jag spela extra mycket och jag gillar att rpa seriöst och inte lalla runt.

Hur många timmar har du på FiveM? 302 timmar och på mitt förra hade jag typ 400 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hade en vän som spelade här och han sa till mig att det är en bra server som är kul att spela på och seriös.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag tror inte det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. När jag spelar så spelar jag på en server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka