Accepterad Lil Tjay | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Tjay

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dulguunbayar20050602/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: *Jisoo*

Vad är din discord tagg? *Jisoo*#8261

Vem var det som bannade dig? Valle1

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: 3 Varningar i discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fick tre varningar på discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som hände, jag spelade igår och sov, när jag vakna så hade jag 3 varningar och jag hade inte gjort något fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var felaktig för att jag hade inte gjort något fel för att få en till varning och jag hade två varningar väldigt länge. Varningarna ska gå bort efter 1 vecka men mina gick aldrig bort och jag brydde mig inte så mycket då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för jag slogs på gz och jag har lärt mig att inte slåss på gz. Jag har råkat vdma och då var det felaktig ban och jag blev unbannad då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata i support så jag blev av med varningarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska få varningar och om jag får varningar så ska jag säga till så att jag blir av med dem.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka