Inaktuell LIL. Tjay | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean

Vad heter du på discord? ac.traxzz

Ange ditt födelsedatum 14 September 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att de behövs flera MA och att jag vill bidra till en så bra rp så möjligt. Det kan jag bidra till genom att läsa alla medlemskaps ansökningar ordentligt och även se så att de kan allt som behövs att vara medlem på Unive. Jag vill också ansöka eftersom att jag kan tänka mig att det skulle vara något som är kul för mig och passar mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt så tycker jag att det skulle vara något som passar just mig, även tycker jag att det är så få medlemskaps ansvariga som tar intervjuyer, jag ser alltid i chatten att folk skriver och taggar Medlemskaps Ansvariga för att ta intervju vilket man ej ska göra. Men ni ska även välja mig eftersom att jag gör mitt jobb snabbt och effektivt!. Jag är även en väldigt trevlig och lugn person som kan hantera vilken situation som helst.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta ska alltid bemöta en person med respekt, man ska tala lungt och kunna hantera sin ilska även fast en person är jobbig eller skriker!. Men det jag tycker är viktigast är respekt, ödmjukhet och empati.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka genom att tänka verkligen på om att det är rätt person jag tar in eller ej. Personen ska vara rättvis mot alla och inte bara spela för sin egen vinst. När du tar en intervju så ska du inte vara snäll för att det känns som att personen vet hur man rpar utan att du är sträng med det och ser ifall de verkligen kan alla grundreglerna osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag tycker man minst ska kunna är grundreglerna och lite till som man borde kunna så att man vet 100% att personen ska bli godkänd på intervjun och att jag inte bara accepterar vem som helst och sedan förstör de servern. Jag tycker även att de ska ha en fin attityd och inte en dålig och taskig ton.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De ansvar jag skulle ha är att jag läser medlemskaps ansökningar, jag tar intervjuer då och då nästan varje dag helst. Jag kan även hålla koll ig så att ingen gör tex regelbrott.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar har jag skola 08:30-15.30 Måndag har jag träning 18:30 så jag hinner läsa lite och ta lite intervjuer. Samma sak på tisdag och torsdag. Resten av vardagarna kan jag köra från 16:00-21:30 Helger, På helgerna har jag förmodligen en match annars så är jag väldigt aktiv på helgerna. Hela dagen med pauser såklart.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har varit sv förr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka