Nekad Lil Terro | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Terro

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? dr.3losh

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lil Terro

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Respektfull Mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lil Terro växte upp i ett område där man lär sig tidigt att klara sig själv. Familjen fanns där, men var splittrad – pengar var alltid ett problem och trygghet var inget man tog för givet. Redan som ung fick Terro lära sig att läsa av människor snabbt: vem man kunde lita på, vem man skulle undvika och när det var dags att backa. Lil Terros mål är inte att vara den som syns mest, utan den som har inflytande. På kort sikt vill han bygga starka kontakter och säkra stabila inkomstkällor, både legala och mindre legala. Han vill bli någon folk respekterar – inte för att han skriker högst, utan för att han alltid levererar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rp genom att spela långsiktigt och realistiskt. Jag fokuserar på karaktärsutveckling och relationer med andra spelare, och jag skapar gärna Rp situationer där fler kan delta. Jag är inte rädd för konsekvenser eller att förlora i rp utan ser det som en del av berättelsen. Mitt mål är att bidra till ett levande och engagerande rp som är roligt för alla inblandade

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man prioriterar ett bra och trovärdigt RP-scenario framför sin egen karaktärs framgång. Det betyder att man ibland accepterar att förlora, bli gripen eller misslyckas om det gynnar berättelsen och ger motparten ett bra RP. Målet är att skapa en gemensam historia, inte att alltid ”vin

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming FearRP Metagaming vdm rdm nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte de

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka