Nekad lil spooky | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil spooky

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? spooky_sp

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Ben Rangel är en helsvensk 29-årig man med rötterna i Uppsala, Sverige. Han föddes och växte upp i en liten by där naturen och tystnaden präglade hans barndom. Trots en harmonisk uppväxt lämnades Ben av sina föräldrar när han var bara 8 år gammal och togs om hand av sina morföräldrar. Denna separation påverkade honom djupt och skapade en längtan efter att hitta sin plats i världen.
Som tonåring ägnade sig Ben åt att utforska skogen och bergen runt byn, vilket gav honom en känsla av frihet och äventyr. Vid 18 års ålder bestämde han sig för att lämna hemstaden och söka nya utmaningar i den större staden Unive.
Unive öppnade en helt ny värld för Ben, fylld av möjligheter och spänning. Han fascinerades av stadens pulserande nattliv och mångfalden av människor han mötte. Trots att han saknade rötter i staden, kände Ben sig hemma bland dess blinkande ljus och livliga gator.
Under en slumpartad träff på en lokal bar lärde Ben känna en grupp likasinnade individer som delade hans passion för äventyr och spänning. Tillsammans utforskade de stadens alla vrår och utmaningar, och Ben fann en ny familj i deras gemenskap.
Medan Ben fortsatte att utforska livet i Unive och skapa starka band med sina nya vänner, kämpade han också med sina egna inre demoner och saknaden av föräldrarna. Men genom stödet från hans nya familj och det mod han fann i sig själv, började Ben långsamt acceptera sitt förflutna och omfamna framtiden med nyfikenhet och hopp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag personligen kommer använda mig utav min utvecklade rp och visa framfötterna och inte sänka min rp nivå ifall jag rpar med någon som inte har en utvecklad rp. Jag kommer visa mer utan av mig och mina erfarenheter för att försöka sprida min RP och hjälpa till servern. Jag kommer troligtvis att ansöka till staff de jag har varit det en gång i tiden och hade gärna uppskattat att vara det igen och hjälpa till på det viset också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska Rollspela för att det är roligt och inte bara för att vinna ett scenario. Detta gör så alla scenarion kommer att bli mycket roligare och troligtvis undvika att sluta i support.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = random deth match, det innebär att du inte får döda någon utan ett bakomliggande scenario. VDM = vehicle deth match inne bär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. NFL = innebär att du inte får komma ihåg ett scenario ifall du dog. Meta Gaming = innebär att du inte får ta emot info från t.ex Discord eller streams och rpa på det ingame Powergaming = innebär att du måste rpa på dina skador Powergaming 2 = innebär att du inte ska rpa för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har rollspelat sedan flera år tillbaka och har väldigt bra erfarenheter inom Rollspel. Därför vill jag fortsätta med rollspel och utveckla min RP och se vad för nytt jag kan testa på.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka