Accepterad lil spooky | Medlem ansökning [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil spooky

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? spooky_sp

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Ben Rangel är en 29-årig man av full svensk härkomst med rötter i Uppsala, Sverige. Han föddes och växte upp i en liten by där naturen och tystnaden präglade hans barndom. Trots den harmoniska uppväxten lämnade Bens föräldrar honom vid 8 års ålder och hans morföräldrar tog hand om honom. Denna skillnad påverkade honom djupt och fick honom att längta efter att hitta sin plats i världen.
Som tonåring ägnade Ben sig åt att utforska skogen och bergen som omger byn, vilket gav honom en känsla av frihet och äventyr. Vid 18 års ålder bestämde han sig för att lämna sin hemstad och söka nya utmaningar i den större staden Unive.
Unive öppnade en helt ny värld för Ben, full av möjligheter och spänning. Han fascinerades av stadens livliga nattliv och mångfalden av människor han träffade. Även om han inte hade några rötter i staden, kände sig Ben hemma bland dess glittrande ljus och livliga gator.
Genom ett tillfälligt möte på en lokal bar träffade Ben en grupp likasinnade som delade en passion för äventyr och spänning. Tillsammans utforskar de varje hörn av staden och Ben hittar en ny familj i sitt samhälle.
När Ben fortsatte att utforska livet på Unive och bilda starka band med sina nya vänner, kämpade han också med sina inre demoner och förlusten av sina föräldrar. Men med stödet från sin nya familj och det mod han fann inom sig själv, kom Ben sakta överens med sitt förflutna och omfamnade framtiden med nyfikenhet och hopp..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ha en väldig utvecklad rp med hjälp av mina års erfarenheter inom Fivem. Jag kommer visa framfötterna och dela med mig av min rp. Jag kommer inte låta min rp försämras och bara utvecklas. Jag hoppas att min rp kommer att fortsätta utvecklas och jag önskar att jag kommmer få fortsätta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att det är roligt och inte för att vinna varenda scenario. Detta kommer att underlätta support ärenden i krim scenarios och alla sorts scenarion kommer att bli mycket roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = random deth match, det innebär att du inte får döda någon utan ett bakomliggande scenario. VDM = vehicle deth match inne bär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. NFL = innebär att du inte får komma ihåg ett scenario ifall du dog. Meta Gaming = innebär att du inte får ta emot info från t.ex Discord eller streams och rpa på det ingame Powergaming = innebär att du måste rpa på dina skador Powergaming 2 = innebär att du inte ska rpa för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat FiveM sedan många år tillbaka och har även varit staff är på Unive. Jag hoppas alltid att få komma tillbaka och ha roligt som jag alltid har haft är på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka