Accepterad e2busy | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

e2busy

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Wanbissaka12

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leonard Leo Halvorsen, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, nyfiken, lösningsorienterad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leo kommer från en mindre stad där han växte upp runt motorer och teknik. Han har haft en lite rörig uppväxt och vill börja om i Unive. Han söker trygghet, kontakter och en chans att bygga något eget. På sikt vill han etablera sig och bli en person som andra kan lita på, kanske genom ett eget jobb eller företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är lugn som spelare och gillar att köra RP som är konsekvent och realistiskt. Jag försöker alltid skapa scenarion som andra får något av, inte bara min egen karaktär. Jag följer reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter scenariot ta den riktning som gör Rollspelet bäst, även om det inte gynnar en själv. Ibland ska man låta andra få övertaget för att skapa ett mer trovärdigt och roligt scenario för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har blivit bannad för att jag tagit vapen från min gängboss, Lärde mig att man ej ska spela för sin egna vinning.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming och powergaming är förbjudet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka