Nekad Lil skurt | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil skurt

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
5
Användarnamn: Lil skurt

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? nya bilfirman chef med olof palme

Vad heter du IRL? viggo

Hur gammal är du? 14år

Hur många timmar har du på Fivem? över 250timmar roliga timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag har varir bitradande chef på ett jobb och jag vill tästa att va högt anställd så jag kan se hur det är att styra ett företag. att man kan bästama lite hur det ska gå till och jag har jobbat på många förtag som handlar om bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat med bilar hella tiden och jag har varit biträdande chef på meonomen och nu är jag efaren autoexpert. jag vill tästa att sälja bilar! jag är intteserad vaf folk köper för bilar.

Berskiv din karaktär? jag är en kille som är 30år och har jobbat som polis ambulans och mekonom biträdande och nu är jag efaren autoexpert. sen gillar jag bilar över lag. det skulle varit roligt att äga ett företag och lära ut hur folk ska jobba och lite annat

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer va aktiv varje dag och sent på kvällen och ganska tydigt på morgonen och på dagen ochså

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag skulle spelat för jag älskar denna servern och jag tycker det skulle bara blivit roligt att bli chef för att testa något nytt. för jag varit biträdadet chef men jag skulle inte länma serven om jag inte får jobbet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nä det gör jag inte för jag tycker att detta är den enda bra serven som finns

Har du läst våra Regler? jag har läst reglarna men jag kommer läsa de en gång till så om nån gör frl så vet jag vad jag ska göra

Senast ändrad:
Renskriv gärna texten, känns snabbt skriven vilket inte ger bästa intrycket.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka