Accepterad Lil skurt | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil skurt

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
5
Användarnamn: Lil skurt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873150943/

Vad är din discord tagg? buddy köttfärslimpa#0184

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? faer rp. det var att nån skulle köpa en tesla sen så földe jag efter men det var inte jag som körde bilen så man åkte vi ut på piren men det var inte jag som körde bilen men blev bannad för det och jag äger inte ens en g wagon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte att den var felaktig när det inte var jag som körde bilen och jag kan inte bara hoppa ut i en körande bil men sen blev jag bannad i 3 dagar men fast det inte var jag som körde men det var inte så långt senario

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja när det var dcynk

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kundde inte göra så mycket för det var inte jag som körde bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Användarnamn xTreeme

Länk till din steam profil https://steamcommunity.com/id/challen04/

Var är du avstängd? fivem servern

Vad är du bannad för? Kniv på bilfirman, skulle rpa att jag hotade någon så visade jag kniven snabbt och tog sedan iväg den, men trodde ej man inte fick visa kniv där, trodde man bara inte fick mörda slåss osv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det
Ja lite, för jag skadade inte honom utan jag visade bara kniven sen drog jag.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför

nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Jag skulle inte ha visat kniven alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban?
Ja
Har du läst våra regler?
Ja
blev nog ett litet fel XD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka