Accepterad Lil skurt | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil skurt

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
5
Användarnamn: Lil skurt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873150943/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: jon bulle

Vad är din discord tagg? buddy köttfärslimpa#0184

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? earrape

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skulle skoja med en sekuritas vakt men jag festår att folk tyckte attt det var jobbigt och jag komme inte om det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog och pratade med en securitas vakt och så tog jag micken nära munen i 3 sek och pratade sen belev jag bannad i 1 dag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det var inte en felagtig för jag gjorde fel men det skulle bar kunna räcka med en sparka ut en

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång när det var decynk så det bleb lite mistförstånd
sen när jag och min kompis körde en bil ut på piren så kom dent en kille med pistol men det var inte jag som körde så han andra körde i väg sen blev jag bannad fast det inte var jag som körde bilen
och en gång när poiisen bra började täsra mig helt utan anlending för jag feöskate hjälpa en kille som hade varit kidnappad
när en kille det belv dycnk och för ahan körde jag över han men jag gjorde inte det igentligen för det var dcynk

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte göra earrape

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att inte earrapa

Har du läst våra regler? Ja

Det var jag som banna dig, och det var för att du earrapeade securitas vakten, kommer dock att unbanna dig för att det verkar som att du lärt dig av dina misstag.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka