Accepterad Lil Pepe | Medlem ansökning [hannes39]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Pepe

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Pepe#8000

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Berätta om din karaktär. Anton Olofsson är en sofistikerad individ på 30 bast hans fader var rikspolischef så det var alltid en dröm att följa hans fotspår, under Antons uppväxt så hade hans familj de väldigt lätt hans familj var väldigt rik och ägde en massa bilar, som skapade ett intresse för bilar, när han skulle till skolan varje dag blev han skjutsad i en rolls royce av sin privat chauförr. en dag så blev Anton rånad då lovade han sig själv att bli polis för stoppa alla kriminella. När anton blev 18 så gick han igenom polisakademin och tog aspirantutbildningen därefter valde han att vänta några år innan han fortsatt med sin karriär inom polisen, då startade han en bilverkstad och lagade bilar under ett par somrar för att dra in extra pengar till att flytta hemifrån. när han hade flyttat så kände han att de var dags att ta tag i sitt liv och gå ut i arbetsmarknaden. men först så ville han ha en bil för att kunna ta sig till sitt eventuella jobb, då gick han till en massa bil försäljare och förhandlade allt han kunde, anton nöjde sig inte föränn han hade fått minst 50% rea på sin bil han var väldigt bra på att förhandla precis som sin fader som också var gisslanförhandlare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög kvalité rollspelande då jag har tidigare erfarenheter inom rollspelande på specifikt unive, och jag kommer försöka skapa roliga scenarion genom att vara aktiv och skaffa ett jobb i unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rollspela så att alla parterna har ett trevligt scenario och inte bara tänka på sig själv. till exempel om de blir ett gisslantagning så ska man ibland rollspela satt man själv inte vinner utan låta motparten vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, meta gaming är att man inte får ta information utanför spelet och använda det från till ex discord, och vdm är att man inte får döda folk med bil utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare rollspelat på unive på flera yrken som polis, sjukvårdare och krimminel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare varit staff på unive.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka