Accepterad Lil Pepe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Pepe

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Johannisson

Vad heter du på discord? Lil Pepe#9999

Ange ditt födelsedatum 10 April 2022

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka till medlemskap ansvarig för att jag tycker det verkar vara kul och intressant att ta intervjuer och läsa ansökningar för att neka/godkänna Unives framtida medlemar. Jag tycker det är kul att hjälpa folk och jag kommer ihåg själv hur det var att ta intervju och jag vill göra samma sak för andra. Jag har varit medlem ett långt tag på unive nu men jag kommer fortfarande ihåg hur kul det var att bli godkänd på min medlemskap intervju och skaffa ett jobb, själv så anser jag att det är mycket roligare att rpa på Unive när man är en del av samhället.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskap ansvarig då jag är väldigt aktiv på min dator och kan då ofta läsa och hålla intervjuer med icke medlemar, Jag skulle vara rättvis när jag godkänner/nekar intervjuer och ansökningar jag tror att jag skulle bidra med ett bättre rykte för unives medlemskap ansvariga då jag skulle vara lugn och snäll på intervjuerna vilket jag tänker att icke medlemarna skulle uppskatta, Jag skulle utveckla mig inom rp då jag får lära mig mer om hur folk separerar sin ooc med sin ic när jag läser ansökningar och får höra folks beskrivning på sin karaktär på en intervju, jag tror det skulle få mig att själv utveckla rp:n på min karaktär och rpa mer som Bert K (min karaktär ic) en Oscar Johannisson (jag ooc), Jag skulle vara aktiv:

Mån: 16:00-17:00 (18:00-19:00 träning) 19:30-23:00

Tis: 16:00-18:30 (19:00-20:00 träning) 20:30-23:00

Ons: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Tors: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Fre: 16:00-18:00 (18:30-19:30 träning) 19:45-23:00

Helg: Bror på om jag gör något men annars 11h+

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta våra framtida medlemar med en lugn ton och försöka få alla att känna sig trygga när de tar sin intervju, jag skulle vara väldigt positiv under intervjun och få alla att känna att de ändå är duktiga för de dom kan, jag skulle leverara nyheterna positivt och ge dom bra feedback på hur de kan utveckla sin kunskap för att klara intervjun+ansökan för att bli medlem här på unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka alla icke medlemar så positivt det går om hur mycket roligare det är att rpa när man är medlem, jag kommer ihåg själv hur roligt det var när jag först blev medlem och att jag inte kunde sluta rpa så mycket roligare det var, jag vill påverka alla på samma sätt som jag blev påverkad av den personen som tog en intervju med mig och välkomnade mig till unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker en medlem ska kunna alla grundregler, ha en välutvecklad karaktär och ändå verka ha en bra koll på hur man rpar på servern, då den är väldigt lik verkligheten men fortfarande lite annorlunda då alla rp servrar inte kan vara en 1:1 kopia av verkligheten.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna att jag har ansvar att se till så att unive får in nya medlemar genom att regelbundet läsa igenom ansökningar och ta intervju för att godkänna/neka framtida medlemar.

Hur ser din aktivitetet ut?

Mån: 16:00-17:00 (18:00-19:00 träning) 19:30-23:00

Tis: 16:00-18:30 (19:00-20:00 träning) 20:30-23:00

Ons: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Tors: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Fre: 16:00-18:00 (18:30-19:30 träning) 19:45-23:00

Helg: Bror på om jag gör något men annars 11h+

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle vilja säga tack till dig som tar din tid och läser igenom min ansökan (samt att jag är servervakt) 🙏

+rep riktigt duktig inom sjukvården där han visar engagemang och förståndet .
Han är bra på att förklara saker vilket han visar under utbildningar . Han är även duktig på att ta hand om människor/att prata med folk .De visar han när han jobbar som rekryterare med andra ord när de kommer in lite halv speciella personer gör han de galant. Jag som är ec över rekrytering kan säga att han är en av de bästa rekryterare . Tror han skulle passa perfekt för jobbet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka