Accepterad lil Patron | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil Patron

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198332992894/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amir Rahmic

Vad är ditt discord namn? @Stroberi#9855

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Svensson men kallas även Patron, Han gillar det lite finare livet med sportbilar, dyra kläder och dyra Rolex klockor. Hans bakgrund är helt från förorten där han växte upp i ett fattigt samhälle med sina föräldrar. Han bodde i en trång lägenhet i Tensta med honom bodde pappa, mamma, mormor och 2 bröder. Idag är han 24 år gammal och har tagit sig från botten till toppen, idag lever han ett lyxigt liv med allt han kunde drömma om när han bodde i den trånga lägenheten i Tensta. Han är väldigt lugn person men om det behövs kan han även bli arg och sätta ner foten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill slippa restriktionerna som tillexempel det som heter passive mode. Jag vill kunna rollspela till fullo, utan några restriktioner. Vilket kommer att göra att det blir mycket trevligare och roligare att vistas på servern, och kunna rollspela alla de olika scenariona som kan uppstå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt populär server, vilket gör att man har många möjligheter och saker att göra. Vilket gör det mycket intressant att vistas på servern.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av en nära vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min rollspelsförmåga, för att kunna utveckla mitt rollspel i de olika scenariona som kommer att uppstå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill uppnå på Unive är att väldigt många ska känna igen mitt namn och veta att jag är en respektabel Bussinesman.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte och Unive är den enda servern jag spelar på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka