Nekad lil Patron | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lil Patron

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198332992894/

Ditt Hex-ID: 11000010aa63e64

Vad är din discord tagg? @Stroberi#9855

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 4 dagar, 3 dagar och 5 timmar återstår just när jag skriver detta.

Var är du bannad? FiveM Servern.

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: fear rp ~Zacke.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det har blivit ett missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag skjutsade en kille som jag aldrig har mött eller pratat mer förut. Han bad om en skjuts så jag körde honom dit han ville, väl i bilen skrev han /me "Kniv mot halsen" och jag körde och han satt i passagerarsätet. Han sa till mig att gå ut ur bilen, vilket jag gjorde. Sedan när han gick ut hoppade jag in i min bil och åkte iväg. sedan laggade det till och jag blev avstängd i 4 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var el felaktig avtsängning, eftersom om rånaren sitter i passagerarsätet och ber mig gå ut, och sedan att han går ut och är en bra bit från bilen, anser jag att jag kan springa tillbaka till bilen och låsa mina dörrar och åka iväg. Jag anser att jag kan springa till bilen och sätta mig. Är för att det var en kniv och ingen pistol, och det är inte direkt så att han kan göra mer än att kasta kniven mot bilen eller rutan. Just därför tyckte jag det var en felaktig avstängning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit avstängd en gång tidigare i 60 minuter. men det stod ingen specifik anledning bara att jag blev avstängd i 60 minuter av en ServerVakt som något med Abbe

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske kunnat ringa polisen, försökt lura ut honom. Jag kunde även bara gått med på att bli rånad ifall situationen nu hade varit i just ett sånt läge att jag inte kunde göra något annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag skulle gå in mer i situationen och vara mer rädd, och detta kommer att förbättras framöver. Jag kommer att göra allt som krävs för att uppnå ett så bra rollspel som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Senast ändrad:
Nekad

Under dessa scenarion ska man spela med och försöka göra så bra rp som möjligt.
klart att man ska få skydda sig själv men detta var inte en felaktig ban.

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka